Monday, January 24, 2011

malu ala kepalang

hye today aku nak share sket something pasal pengalaman aku..actually experience ne mmg memalukan kalo dipikirkan balik..hahhahah.(tgk uh blom cte da tersengih sendiri)..ok nak dijadikan cerita......
adalah satu ari tu aku ada kelas ngn dr Ramnah..time tu suasana agak sunyi..sbb dia tgh nak bg quiz kot time uh..so kelas senyapla..aku ne duduk sebelah yunus(classmate) yg merupakan satu2 laki yang ada kat dalam kelas uh..nak dipendekkan cerita time tu perut aku sakit sangat..siyes memang nak terkentot time uh.tapi aku tahan gle..yeler kalo kentot malu la aku depan laki.hahaha.cover punye cover aku maintain lagi.padahal time tu nak cirit aku tahan kentot..skali mcm mane tah bdk2 kelas wat lawak.aku ne tak sedar dri ketawala terbahak2 skali aku TERKENTOT kat dpn yunus.YA ALLAH siyes aku sangat malu time uh...hahahahha..satu kelas tau aku kentot..bengang bagai nak rak..siyes sangat malu ngn yunus..hehe..kalo la yunus tau dia mesti ketawakan aku..sbb time tu aku cover2 wat2 macam slamber la konon..padahal malu macam nak gila ngn dia...hahhaha..siyes tu first time kot kentot direct dpn laki..hahah..to yunos sowi aku tak sengaja time uh...apa2 pon aku tetap malu ala kepalang...hahaha:)

6 comments:

  1. saya da biasa dengan situasi sebegini :)

    ReplyDelete
  2. aiyak tapi tu kelakarla ngn laki2..hahah

    ReplyDelete
  3. hahaha tapi ble da slu kene,org pun da leh cam bau tu wlu xde BUNYI..hahaha

    ReplyDelete
  4. aiyak..heheh..penangan bom yang paling besar uh..:)

    ReplyDelete
  5. haha jap lagi aku bg kentot paling besar
    :)

    ReplyDelete